Dołącz do nas
Kariera
zespol zdjecie

Kształtujemy przyszłość e-commerce

W BlendyGo nie tylko tworzymy funkcjonalne produkty – budujemy coś znacznie większego. Z małego startupu staliśmy się rozpoznawalną marką w całej Europie. Sprzedaliśmy już setki tysięcy blenderów i każdego dnia udowadniamy, że nasza marka może z powodzeniem rywalizować na rynkach międzynarodowych. Ale to dopiero początek naszej przygody.

+400 tys.
klientów
+30 osób
w teamie
+100 mln
przychodu
+6 lat
działalności
Jesteśmy przykładem na to, że ciężka praca naprawdę się opłaca
Za BlendyGo stoi zespół ludzi, którzy wierzą, że “dobrze” to za mało. Każdego dnia dajemy z siebie więcej, bo wiemy, że sukces to suma małych kroków – zrobionych z pełnym zaangażowaniem. Lubimy działać szybko, kreatywnie i z pełnym przekonaniem, że możemy osiągnąć wszystko, co sobie zaplanujemy.
Dlaczego powinieneś pracować właśnie z nami?
Pracując w BlendyGo zyskujesz:

Wyjazdy integracyjne, w tym m.in. wspólne wyjazdy zagraniczne

Swobodę działania, masz realny wpływ na rozwój marki

Brak nudnego dress code’u i sztywnych korpo-reguł

Niezbędny sprzęt do pracy

Ekspresowe, atrakcyjne wynagrodzenie

Pracę hybrydową w biurowcu w Krakowie

Zobacz kogo szukamy – oferty pracy w BlendyGo

Twój zakres obowiązków

  • Sprzedaż produktów w kanale hurtowym,
  • Obsługa stałych kontrahentów,
  • Prowadzenie sprzedaży do sieci oraz dystrybutorów na rynkach Polskim i Europejskim,
  • Przeprowadzanie klienta przez cały proces sprzedaży (od momentu dotarcia do decydenta, poprzez negocjacje i rozwój sprzedaży w danej sieci, aż po budżety marketingowe i rozwój półki o nowe produkty),
  • Analiza działań konkurencji, poziomów cenowych i działań dystrybucyjnych,
  • Przygotowanie strategii wejścia do sieci oraz dystrybutorów.

Nasze wymagania

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1,
  • Komunikatywność – łatwość nawiązywania relacji,
  • Umiejętności negocjacyjne,
  • Umiejętność posługiwania się arkuszem kalkulacyjnym,
  • Doświadczenie w sprzedaży B2B (mile widziane – doświadczenie w sprzedaży produktów elektronicznych/non-food),
  • Proaktywna postawa i pozytywne usposobienie (w naszym zespole nie funkcjonuje określenie „nie da się”).

To oferujemy

  • praca w markach BlendyGo i Shav – jednych z najszybciej rozwijających się marek e-commerce w Polsce,
  • praca w nowoczesnym, przeszklonym biurze przy ul. Marcika 4 w Krakowie,
  • niekorporacyjna kultura pracy i swoboda w działaniu,
  • ogromne możliwości rozwoju – jesteśmy samoukami z oczami szeroko otwartymi,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę B2B lub umowę o pracę,
  • system premiowy oraz premie roczną,
  • 1 dzień pracy zdalnej w tygodniu,
  • firmowy telefon i komputer.

Twój zakres obowiązków

  • Planowanie, wdrażanie oraz optymalizowanie kampanii reklamowych w ramach platformy Google Ads, Facebook Ads, Tiktok Ads,
  • Monitorowanie trendów branży w tym zmian w aplikacjach, strategii i innowacjach,
  • Praca przy ciekawych projektach z viralowymi, markowymi produktami ~ BlendyGo,
  • Analizowanie i raportowanie efektywności prowadzonych działań,
  • Planowanie oraz realizacja działań sprzedażowych w kanale e-mail marketingu w ramach platformy Mailchimp.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Minimum podstawowa znajomość platform reklamowych Google Ads, Tik Tok Ads, Facebook Ads,
  • Łatwość w pisaniu sprzedażowych treści i ofert,
  • Zdolność analitycznego i strategicznego myślenia, umiejętności wyciągania właściwych wniosków z dużych zbiorów danych,
  • Odpowiedzialność, otwartość i proaktywność – dokładnie takich osób szukamy do zespołu,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.

To oferujemy

  • Możliwość dołączenia do nowoczesnej organizacji, która odnotowuje szybki wzrost,
  • Ogromne możliwości rozwoju – jesteśmy samoukami z oczami szeroko otwartymi,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub rozliczenie B2B,
  • System premiowy oraz premie roczną,
  • 1 dzień pracy zdalnej w tygodniu,
  • Pracę w nowoczesnym, przeszklonym biurze przy ul. Marcika w Krakowie,
  • Niekorporacyjna kultura pracy i swoboda w działaniu,
  • Praca hybrydowa – 4 dni w biurze, 1 dzień zdalnie.

Twój zakres obowiązków

  • Rozwój i utrzymanie strony WordPress/WooCommerce,
  • Modyfikacja istniejących motywów i tworzenie własnych rozwiązań blokowych,
  • Zarządzanie produktami i promocjami,
  • Wdrażanie i monitorowanie kampanii promocyjnych,
  • Analiza danych i optymalizacja konwersji,
  • Wsparcie techniczne i awaryjne,
  • Współpraca z innymi zespołami, głównie przy kampaniach promocyjnych.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w rozwoju i zarządzaniu stronami WordPress (w tym WooCommerce),
  • Mile widziana znajomość HTML, CSS, PHP, JavaScript,
  • Umiejętność tworzenia motywów blokowych i dostosowywania istniejących,
  • Praktyczna znajomość GitHub, NPM, FileZilla (SFTP),
  • Doświadczenie w konfiguracji i optymalizacji wtyczek WordPress,
  • Znajomość WooCommerce,
  • Umiejętność diagnozowania i naprawy problemów,
  • Doświadczenie we wdrażaniu promocji,
  • Znajomość narzędzi analitycznych (np. Hotjar, Google Analytics),
  • Wysoka dyspozycyjność (w tym praca w weekendy/noce w trakcie promocji),
  • Samodzielność, dokładność i umiejętność wyciągania wniosków z danych,
  • Odpowiedzialność, otwartość i proaktywność – dokładnie takich osób szukamy do zespołu,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.

To oferujemy

  • pracę w marce BlendyGo – jednej z najszybciej rozwijających się marek e-commerce w Polsce,
  • pracę z viralowymi produktami, m.in. blenderem BlendyGo 3,
  • praca w nowoczesnym, przeszklonym biurze przy ul. Marcika w Krakowie,
  • niekorporacyjna kultura pracy i swoboda w działaniu,
  • poszerzanie kompetencji,
  • zatrudnienie na Umowę o pracę lub rozliczenie B2B,
  • Praca hybrydowa – 4 dni w biurze, 1 dzień zdalnie.

Twój zakres obowiązków

  • Projektowanie interfejsów użytkownika (UI) i optymalizacja doświadczeń użytkownika (UX)
  • Przygotowywanie atrakcyjnych wizualnie i funkcjonalnych projektów graficznych na potrzeby e-commerce
  • Tworzenie banerów, grafik promocyjnych oraz materiałów wizualnych zgodnych z brandingiem
  • Rozwój i udoskonalanie istniejących layoutów stron oraz projektowanie nowych koncepcji
  • Współtworzenie i utrzymywanie systemu designu (Design System) oraz bibliotek komponentów UI
  • Przygotowywanie prototypów, makiet i interaktywnych demo w Figma
  • Współpraca z zespołem marketingowym, product ownerami i developerami w procesie wdrażania projektów
  • Dbałość o spójność wizualną i użyteczność projektów na różnych urządzeniach (RWD)
  • Śledzenie trendów w UX/UI oraz proponowanie innowacyjnych rozwiązań

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w projektowaniu interfejsów użytkownika (UI) i doświadczeń użytkownika (UX)
  • Znajomość narzędzia Figma na zaawansowanym poziomie
  • Umiejętność projektowania banerów promocyjnych
  • Doświadczenie w tworzeniu nowych sekcji, podstron oraz całych sklepów internetowych
  • Znajomość zasad projektowania grafik e-commerce (sekcje, zdjęcia produktowe itp.)
  • Kreatywność, dbałość o detale i wrażliwość wizualna
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku, dostosowywania się do zmian i terminów promocyjnych
  • odpowiedzialność, otwartość i proaktywność – dokładnie takich osób szukamy do zespołu,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,

To oferujemy

  • pracę w marce BlendyGo – jednej z najszybciej rozwijających się marek e-commerce w Polsce,
  • pracę z viralowymi produktami, m.in. blenderem BlendyGo 3
  • praca w nowoczesnym, przeszklonym biurze przy ul. Marcika w Krakowie,
  • niekorporacyjna kultura pracy i swoboda w działaniu,
  • poszerzanie kompetencji,
  • zatrudnienie na Umowę o pracę lub rozliczenie B2B
  • Praca hybrydowa – 4 dni w biurze, 1 dzień zdalnie

Twój zakres obowiązków

  • budowanie marki BlendyGo – jednej z najszybciej rozwijających się marek w polskim e-commerce,
  • prowadzenie aktywności z zakresu influencer marketingu na rynkach polskim i zagranicznym,
  • realizacja współprac, działanie w procesie kreatywnym od pomysłu do publikacji – od briefu do egzekucji,
  • pozyskiwanie nowych influencerów oraz ponawianie współprac z influencerami już współpracującymi z marką,
  • analizowanie i raportowanie efektywności prowadzonych działań,
  • monitorowanie trendów w mediach społecznościowych, w tym zmian w aplikacjach, strategii i innowacjach,
  • negocjacje wynagrodzenia z twórcą za kampanie reklamowe,
  • realizacja wysyłek kreatywnych do influencerów.

Nasze wymagania

  • realizacja co najmniej kilku udanych kampanii influencer marketingowych,
  • znajomość rynku influencerów oraz bieżących trendów,
  • umiejętność inicjowania niestandardowych rozwiązań i kreatywność,
  • zdolność analitycznego i strategicznego myślenia, umiejętności wyciągania właściwych wniosków z dużych zbiorów danych,
  • umiejętność pracy w dynamicznym, szybko rosnącym środowisku,
  • odpowiedzialność, otwartość i proaktywność – dokładnie takich osób szukamy do zespołu,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
  • mile widziana (ale niekonieczna) znajomość jednego z języków poniżej na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację: węgierskiego, czeskiego, niemieckiego, francuskiego, hiszpańskiego, włoskiego.

To oferujemy

  • pracę w marce BlendyGo – jednej z najszybciej rozwijających się marek e-commerce w Polsce,
  • pracę z viralowymi produktami, m.in. blenderem BlendyGo 3,
  • współpracę z największymi twórcami,
  • praca w nowoczesnym, przeszklonym biurze przy ul. Marcika w Krakowie,
  • niekorporacyjna kultura pracy i swoboda w działaniu,
  • poszerzanie kompetencji,
  • zatrudnienie na Umowę o pracę lub rozliczenie B2B,
  • Praca hybrydowa – 4 dni w biurze, 1 dzień zdalnie.

Twój zakres obowiązków

  • Montaż materiałów wideo oraz obróbka zdjęć – będziesz odpowiedzialny za obróbkę inspirujących zdjęć i filmów, które będą promować nasze produkty oraz kluczowe osoby w firmie na social mediach, we współpracy z naszym Content Managerem.
  • Obróbka materiałów wizualnych: zajmiesz się montażem filmów oraz postprodukcją zdjęć, dbając o ich najwyższą jakość i spójność wizualną z naszą marką
  • Śledzenie trendów montażu video na social mediach: będziesz na bieżąco z najnowszymi trendami w montażu video, aby nasze treści były angażujące
  • Współpraca z zespołem: praca w bliskim kontakcie z zespołem tworzenia kontentu nad kampaniami promocyjnymi, w tym udział kreatywnych spotkaniach, aby nasze działania były spójne i skuteczne.
  • Tworzenie angażujących treści: twój montaż będzie kluczowym elementem kampanii marketingowych – będą zachwycać naszych obecnych klientów i przyciągać nowych
  • Eksperymentowanie i innowacje: szukanie nowych sposobów na wyróżnienie marek w mediach społecznościowych, testowanie innowacyjnych podejść do tworzenia treści wizualnych

Nasze wymagania

  • Udokumentowane doświadczenie w postaci portfolio
  • Wyczucie estetyki i umiejętność tworzenia spójnego stylu wizualnego marki
  • Umiejętność tworzenia krótkich i dynamicznych materiałów na social media
  • Biegłość w obsłudze pakietu Adobe (Photoshop, Lightroom, Premiere Pro, After Effects)
  • Umiejętności postprodukcyjne
  • Znajomość specyfiki, wymagań i aktualnych trendów różnych platform social media pod kątem tworzenia kontentu wizualnego
  • Znajomość trendów na mediach społecznościowych
  • Pasja do montażu i postprodukcji
  • Umiejętność pracy zespołowej i otwartość na feedback

To oferujemy

  • pracę w marce BlendyGo – jednej z najszybciej rozwijających się marek e-commerce w Polsce
  • Ogromne możliwości rozwoju – jesteśmy samoukami z oczami szeroko otwartymi
  • praca w nowoczesnym, przeszklonym biurze przy ul. Marcika w Krakowie
  • niekorporacyjna kultura pracy i swoboda w działaniu
  • poszerzanie kompetencji
  • Praca hybrydowa – 4 dni w biurze, jeden dzień zdalnie

Twój zakres obowiązków

  • Prowadzenie aktywności w zakresie platform marketplace: Amazon, Allegro, eMag na rynkach europejskich,
  • Realizacja działań prowadzących do rozszerzania oferty firmy na nowe kraje i platformy sprzedaży,
  • Monitorowanie trendów branży w tym zmian w aplikacjach, strategii i innowacjach,
  • Praca przy ciekawych projektach z viralowymi, markowymi produktami – BlendyGo,
  • Ciągłe udoskonalanie procesów marketingowych, zwiększanie sprzedaży, tworzenie nowych kampanii,
  • Analizowanie i raportowanie efektywności prowadzonych działań.

Nasze wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego B2/C1,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Znajomość platform marketplace (Amazon, Allegro, eMag),
  • Łatwość w pisaniu sprzedażowych treści i ofert,
  • Zdolność analitycznego i strategicznego myślenia,
  • Odpowiedzialność, otwartość i proaktywność – dokładnie takich osób szukamy do zespołu,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.

To oferujemy

  • praca w markach BlendyGo i Shav – jednych z najszybciej rozwijających się marek e-commerce w Polsce
  • praca w nowoczesnym, przeszklonym biurze przy ul. Marcika 4 w Krakowie
  • niekorporacyjna kultura pracy i swoboda w działaniu
  • ogromne możliwości rozwoju – jesteśmy samoukami z oczami szeroko otwartymi
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie.
  • system premiowy oraz premie roczną
  • 1 dzień pracy zdalnej w tygodniu
  • Praca hybrydowa – 4 dni w biurze, 1 dzień zdalnie.
A jeśli nie widzisz nic dopasowanego – napisz do nas. Zawsze jesteśmy otwarci na współpracę.
rekrutacja@blendygo.pl